|
VIKINGAROCK . SE - Forum Forumet för alla vikingarockare
|
| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
OldPunk Träl
Registreringsdatum: 30 maj 2010 Inlägg: 2
|
Postat: mån maj 31, 2010 00:01 Rubrik: Till Salu: CD-skivor nästintill omöjliga att få tag på |
|
|
Gått igenom lite plattor och ska göra mig av med några som slutade pressas senast i början av 2000-talet.
Chrome - Viking På Färd (Demo CD) Originalpress 2000 Svea Rike records
Dagaz - De Korade Skall Falla (Demo CD) Originalpress 2001 Valhalla records
Futhark - Skandinavien Enas (Demo CD) Originalpress 2000 Svea Rike records (framsida saknas)
Odins Änglar - BlåGult Blod (CD) Originalpress 1994 Ragnarock Records - Ospelad och repfri, perfekt skick
Ultima Thule - Ragnarök (CD-Singel) Originalpress 2001, följde med Ultima Thule-boken har jag för mig?
VÄS Våga Älska Sverige (CD-Singel) Originalpress 2002 med den blågula texten VÄS på omslaget (Den andra kom två år senare)
Samlingsalbum - Fest På Valhall (CD) Släppt av Odins Änglar Enterprises, originalpress 2002. Band som medverkar är Odins Änglar, Mörbyligan, Völund Smed och Heimdall med ett bonusspår.
Samlingsalbum - Svea Rike 2 (CD) Originalpress Svea Rike records 2000. OBS! Detta är en testpress av Svea Rike records och trycktes endast i ett fåtal exemplar. Medverkande band är Battle Scarred, Chrome, Futhark, Nidingarna, Playmo och Patron Ur.
Ge inte mig några skambud, så ger jag dig inget orimligt pris på dessa rariteter.
Dessutom till salu är Ultima Thule's 25 års box. Numrerat ex 111/1000. Komplett runstensbox med 4 skivor, tygmärken, klistermärken. 400 kr
Senast ändrad av OldPunk den mån maj 31, 2010 10:35, ändrad totalt 2 gånger |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
RilGurt Webmaster Vikingarock.se

Registreringsdatum: 18 juli 2006 Inlägg: 186 Ort: Uddevalla
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
OldPunk Träl
Registreringsdatum: 30 maj 2010 Inlägg: 2
|
Postat: mån maj 31, 2010 10:12 Rubrik: |
|
|
| Du råkade skicka länken till Svea Rike 1, antar att det var den här du menade =) http://www.vikingarock.se/diskografi/cd/ovriga/svea-rike-2-2000.php . Och det stämmer, det är den jag menar. Måste ha missat den bland diskografin, såg bara Pure Impact's release där. Bra att du märkte det, tackar =) |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|
|
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet
|
 Blockerade registreringar: 892
|